28 Mart 2016 Pazartesi

Disneyland

Bir haftasonu atlayın uçağa içinizdeki çocuğu sevindirin :)
                                             Disneyland hayalimi sonunda gerçekleştirdim..
     Benelüx turumun yegane amacı buydu itiraf ediyorum :D ...... Biletinizi resmi sitesinden online ucuza alın gitmeden.İki park dahil bilet alın,çünkü ikisi de harika! Biletin çıktısını yanınızda götürün....Park ,Paris merkeze yaklaşık yarım saat uzakta bulunuyor.İster Disneyland'in içindeki otellerde kalın,isterseniz Paris merkezde kalıp RER A treni ile Chessy -Marne la Vallee - Parc Disneyland durağına ulaşın. (32 km) 35-40 dakikalık bir yolculuktan sonra tam kapısında ineceksiniz :)))Tren bileti 7 € KB...Sıra beklemek istemeyenler kışın gitsin,biletini internetten ucuza alsın.Burası iki parktan oluşuyor : Disneyland Park ve Walt Disney Studios Park.Stüdyo Park’ın kapanış saati 20:00, Disney Park’ın ise 23:00 ....Sakın gecenin sonunda yapılan ışık,lazer ve havai fişek şovunu kaçırmayın ;)

Kim sevmez..kim sevinmez ki bunları görünceee
heart ifade simgesi

Kimin içi içine sığmaz ki bunları yaşayınca

İki park bileti internette 47 €...Çıktıyı alıp yanınızda götürün.Her iki parka da dilediğinizce girip çıkacaksınız
wink ifade simgesi İçerde her keseye uygun cafe,restaurant mevcut.Girer girmez sağda solda göreceğiniz parkın haritasını alın.Orada aletlerin zorluk derecesi ve kafelerin pahalılık derecesi belli :)))

Sabahın en erkeninde atla trene (RER) git Disney'e..RER A treni ile Chessy -Marne la Vallee - Parc Disneyland yönüne..
 Elimizde haritamız artık parklara girebiliriz.

Önceliği Walt Disney Stüdyolarına veriyoruz.Burası sinema ve televizyona adanmış.

Biz aksiyon ve heyecan bölümü olan Backlot'a ilerliyoruz.
 Eğer haritanız yoksa fotoğraftaki gibi tabela panolardan olayları takip edebilirsiniz

İlk olarak en ortada The Twilight Zone Tower of Terror var...(Alacakaranlık Kuşağı)..SAKIN KAÇIRMAYIN
 Şimdiden korktum

Sola doğru devam ettikçe Rock'n'Roller Coaster starring Aerosmith var..SAKIN KAÇIRMAYIN

Bu kadar adrenalin ve korku yeter.Sağ tarafta Toon Studio'ya ilerliyoruz.Burada çizgi film karakterlerinin dünyası var.Paraşüt Düşüşü denedik..Ama buranın yıldızı RATATOUILLE..SAKIN SAKIN SAKIN KAÇIRMAYIN

Biraz da Disneyland Park kısmına geçelim ..

Bu yol Mainstreet USA..Sağlı sollu hediyelikçiler eski ve şirin bir Amerikan kasabası şeklinde.

Anayolda büyük geçit töreni yapılıyor.

Ve anayolun sonunda bizi bekleyen harika Uyuyan Güzelin Şatosu..Gece bu şatoda ışık,havai fişek ve lazer şov yapılacak..

Filmlerde kullanılan araçlar

Disneyland Park 4 bölümden oluşuyor : Macera bölümü Adventureland, Batı macerası Frontierland, Disney klasiklerini göreceğiniz çocuklara yönelik Fantasyland ve geleceğe götüren bilim kurgu bölümü Discoveryland...

Adventureland'den başladık burada..

Yolda Alaattin'in Sihirli Lambasından Cafer'i gördük
smile ifade simgesi

Burası Robinson Ailesi'nin yerleşkesiydi ; ancak tadilattaydı
frown ifade simgesi

Indiana Jones and The Temple of Peril ..SAKIN KAÇIRMAYIN..
wink ifade simges2 kez bindik

Indiana Jones and The Temple of Peril

Çocuklara yönelik Korsan gemisi

Karayip Korsanları'nda yer altı nehir turu yapacagız..SAKIN KAÇIRMAYIN Ayrıca bunun içindeki harika restorant da yemek yiyin.
wink ifade simgesi

Karayip Korsanları'nda biz

Frontierland kısmına geldik

Hayalet bir gelinin gezindiği metruk evdeyiz..

Phantom Manor..gerçekten metruk değil mi!

En sevdiğimiz bölüm Discoveryland oldu.

Buzz Lightyear Laser Blast eğlenceliydi. Lazer tabancası ile düşman öldürücez grin ifade simgesi

şurdaki hırslı suratıma çok gülüyorum. grin ifade simgesi bu arada Mert'i geçtim.

Veeeee en sevdiğim heart ifade simgesi
heart ifade simgesiheart ifade simgesi HARİKA SAKIN KAÇIRMAYIN wink ifade simgesi

Space Mountain Mission 2 en iyi roller coasterlardanwink ifade simgesi KAÇMAZ

Star Tours / Star Wars 'da uzay uçuşu simulatorune bindik. C3PO ve ben grin ifade simgesi

Arada alışveriş smile ifade simgesi

Şatonun içinden Fantasyland'e geçelim.Daha vakit var.Belki çocukların arasına karışabiliriz

Burası çocuklu ailelerin girip de çıkamadıkları yer : Fantasyland..Tüm Disney karakterleri var.16 atraksiyon var.

Merthur Excalibur'u denerken :))

Atlıkarıncaaa dönüyor dönüyooor :))

Hey selam sırıtık kedi smile ifade simgesi Alis'in Labirenti

Buzz

Son bi defa daha Space Mountain'a bindik.Ayyy superdi

Artık şatoya doğru koşuyoruz çünkü Disney Dreams şov başlayacak

Disney Dreams..Harika bir görsel şov!

Disney Dreams

Üzülerek veda ediyoruz frown ifade simgesi